четвер, 3 жовтня 2013 р.


03.10.2013 року


Кіньдякова Н.Г.

k.natalka.g0@gmail.com

Шановна Наталіє Геннадіївно!

     Звертається до Вас  Хорольська Яна Анатоліївна, студентка педагогічного училища ім. А.С. Макаренка.  Я проводжу в класі навчальний проект за програмою „Intel® Навчиння для майбутнього” з використання комп’ютерних технологій в навчальному процесі. Я б хотіла використати кілька малюнків  з сайту http://www.solovki.ca, що розташований на http://www.solovki.ca/camp_20/tatoo.php, які я хочу використати в моєму прикладі навчального веб-сайту, мультимедійній презентації та/чи публікації.

Я хочу використати цей приклад проекту для того, щоб показати учням мого класу, які роботи вони мають створювати в ході виконання навчального проекту.  Проте, ці приклади можуть бути використані  не тільки для показу в  моєму класі. Можливо я використаю цей приклад для показу іншим вчителям моєї школи та міста/району, а також мій приклад та роботи моїх учнів можуть бути опубліковані на нашому шкільному веб-сайті. Ця програма, що впроваджується за підтримки компанії Intel, повністю неприбуткова навчальна програма для вчителів, і вчителі не платять за участь в цій програмі та надані програмою ресурси.

Чи належить вам авторське право на  ці малюнки/звуки/відео? Якщо так, чи можете Ви надати  мені дозвіл на їх використання? Безумовно, я вкажу ваш сайт в списку використаних ресурсів та будь яку іншу інформацію, яку Ви хотіли б включити, для захищення авторського права.  Дякую за вашу увагу.

Хорольська Яна Анатолівна
Студентка групи У-44
Кременчуцького педагогічного училища
ім. А. С. Макаренка


horolska.1994.yana@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар