четвер, 17 жовтня 2013 р.

Загадки, прислів’я та приказки про ґрунт




Загадки

* Один ллє, другий п'є, третій росте. (дощ, ґрунт, рослина)
* Що лицюєм на всі боки,
А воно нове щороку(ґрунт)
* Мене ріжуть, мене б’ють,  
я не ображаюся,  
а ще кращим стаю.  (ґрунт)
* Люди пані цю шанують,
За родючість всі цінують.
Степи, долини і поля -


Все це матінка... ! (земля)


Прислів'я і приказки

*До першого грому земля не розмерзнеться.
*Як почав орати, то в сопілку не грати.
*Глибше орати — більше хліба мати.
*Добре ґрунт угноїш - урожай потроїш.
* Хто про землю дбає, вона тому повертає.
* Поле працю любить.
* Землю гріх ображати, бо вона наша мати.
* На чорній землі білий хліб родить.
* На добрій землі що не посієш, те й вродить.
* Жита ростуть, як з води йдуть.
* Ялова земля не нагодує, а сама їсти просить.
* Хліб на хліб сіяти — ні молотити, ні віяти.
* Хто землю удобряє, тому й земля повертає.
* Не земля родить, а руки.
* Хто землі дає, тому й земля дає.
* Дай землі, то й вона тобі дасть.
*Давай нивці, то й нивка дасть.
*Де господар добре робить, там і поле буйно родить.
*Де господар не ходить, там нивка не родить.
*Не питає добрий жнець, чи широкий загонець.
*Коли зореш мілко, посієш рідко, то й уродить дідько.
*Як мілко орати, краще випрягати.
*Де оре сошка, там хліба трошки.
*Глибше орати — більше хліба жувати.
*Там ся добре діє, де два оре, а третій сіє.
*Сій не пусто, то збереш густо.
*Чистим зерном сійте поле, то вродить хліб, як море, а нечистим посієте — собі шкоди надієте!
*Хто хоче збирати — мусить добре засівати.
*Що посіяв, те і вродить.
*Яке посієш, таке і пожнеш.
*Як посієш наволоком, то і вродить ненароком, а як посієш густо, то не буде пусто.
*Буряк — не дурак: на дорозі не росте, а все на городі.
*Пусти осот в огород — огірків не буде.
  


32 коментарі:

  1. дякую знадобиться для природи

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую знадобиться на уроці природознавства

    ВідповістиВидалити
  3. Тут не розбереш де шо виділіть одєльно прислів'я і приказки

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зачем, какая разница и есть правила что такое прислів'я і приказка

      Видалити
  4. Дуже цікава сторінка я добавлю її в закладки

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую тіки нічо не понятно де приказки дедприслівя

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую ви мені допомогли не домашньому завданні

    ВідповістиВидалити
  7. Не зрозуміло де приказки а де прислів'я.

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже задоволена найшла усе що хотіла дякую ❤️

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую вам за все.Ви мені дуже допомогли.👍👍👍☺️👍👍✍️

    ВідповістиВидалити
  10. Привет, друзья, я просто хочу использовать эту возможность, чтобы поблагодарить этого великого кредитного специалиста г-на Бена Ли, который помог мне с ссудой. Мне очень требовались 7 000 000 долларов США, поэтому меня представили г-ну Бену Ли, кредитному специалисту, поэтому я связался с его электронной почтой и получил сумму кредита в размере 7 000 000,00 долларов США. Я посоветую всем, кто нуждается в ссуде, обращаться по электронной почте: 247officedept@gmail.com. Или вы можете отправить его по телефону + 1-989-394-3740.

    ВідповістиВидалити
  11. Пригодилось. Отлично. СПАСИБО

    ВідповістиВидалити